First time here? Checkout the FAQ!
x

الملاحظات

كنت عايزه اسأل حضرتك ‚انا من 3سنين وانا في level 1في قناة زي امريكن انجليش‚ ودا بسبب اني مش بقدر التزم وقت طويل ‚ودا لاسباب كتير ممكن تعطلني او انا مش بيكون عندي حماس على طول بيبقى وقتي فقط‚ ولما باجي ارجع تاني ببقى مش عارفه اعمل ايه اراجع ولا ابدأ جديد لاني لما بوقف بتبقى فتره طويله‚ وحاليا مضايقه من نفسي جدا وعندي احباط اني اعرف ارجع تاني واستمر دايما ‚ممكن نصيحه من حضرتك (في الايف) ازاي استمر على طول ولما ارجع ابتدي اعمل ايه في الدراسه والمزاكره‚وشكراً لحضرتك جداً

من فضلك سجل دخولك أو قم بتسجيل حساب للإجابة على هذا السؤال

1 إجابة واحدة

بواسطة طالب عالمي (8.7ألف نقاط)  
0 تصويتات

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ❤️ 

اهلا بكي 

فعلا التوقف فتره عن الدراسه ثم العوده مره اخري يحتاج الي مراجعه قويه على ما سبق ولكن بما انك ما زلت في المستوي الاول منذ 3 سنين فعليك المراجعه جيدا لانك اكيد توقفتي فتره كبيره اذا اردت ان تكملي مع ذا امريكان 

ولكن نصيحتي اليكي اتركي ذا امريكان وابدأي مع طليق من البدايه وحاولي ان تأخذي دروسا يوميا لتستطيعي اتقان اللغه بشكل رائع 

بالتوفيق ❤️⁦(✿^‿^)⁩ 

54 Online Users
0 Guest 54 Member
Today Visits : 39286
Yesterday Visits : 42714
Total Visits : 50402944

25.5ألف أسئلة

124ألف إجابة

154ألف تعليقات

29.9ألف مستخدم

مرحبًا بك إلى Taleek Discussion، مناقشات طليق - حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين. تذكر اننا هنا جميعا لمساعدة بعضنا البعض فيرجى الالتزام بقوانين وارشادات المنتدى حتى نبقي عائلة طليق نظيفة وانتاجية - لا تنسى التصويت للاجابات الصحيحة والتصويت بالسلب للاجابات المضللة او المخالفة
add
لعبة السجن
...